torsdag 12. mars 2009

Pinlig deilig

Det er vel bare å innrømme det: jeg liker å se TV. Veldig godt. Men i dag har det vært en sann pine. Og samtidig så veldig veldig bra.

Jeg er så flau på unge norske menneskers vegne, og da snakker jeg om årets nye norske tilskudd på reality-serie-fronten: Paradise Hotel.
Makan til samling av overfladiske, falske og tomhodede mennesker skal du lete lenge etter.

Slå av tv'en sa du? Skifte kanal? Nope :-) Dette er jo rett og slett trash-TV av beste sort, og jeg er hekta!! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, enig, måtte se Ungkaren æ da, for så å se Paradise Hotell på web-tv etterpå, underholdende trashy gjeng, sitter med pute klar som æ dukke bak innimellom... Fra Kari (godt å høre jeg ikke er alene)

Hilde sa...

Prøvde meg innom Ungkaren jeg også, men det var om mulig enda mer pinlig enn PH ;-)

Anonym sa...

JA MAKAN!!!!! Jeg bladde også over ubgkaren her forrige dagen, og hærregud sier jeg bare! Noe såååååå flaut? Mannen er jo bare latterlig, og laaaangt ifra kjekk synes nå jeg. Kan bare tenke meg til Paradise Hotel...... Kristin