torsdag 26. mars 2009

Hurra!!

Gratulerer til the Grandes som fikk en liten prins i dag :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart plutselig så nære syns æ!!!! Næste gang e det oss, Hilde! Tør jeg minne om at permisjonen er EN uke unna! Sykt! Har laget meg "Things to do" liste før jeg slutter på jobb jeg...... Den ble laaaaang for å si det sånn. Men, Gud, så deilig det blir å fordufte. Og å få en sønn til selvfølgelig.... Må jo ikke glemme det! Klem! Kristin

Hilde sa...

Ble veldig nære nå ja, arti det :-)

Nybaktmamma-Kari sa...

Heia og tusen takk for gratulasjoner :-) En aldri så bitteliten snarkikk på nettet her jeg og hiver neppå ei kakskiv imens, før gullet våkner og krever mamman, bare nevner i forbifarta at han har toppscore på alle undersøkelser... hihihi ;-) Han skal ha mat HELE TIDEN så det er ikke fritt for at æ e uuutslitt.. Hei hå, back to amming, bajsing, gulping, byssing, kosing...puh! Klem Kari