fredag 20. mars 2009

Fin fredag

Endelig arbeidsukeslutt, og jeg har innført casual fredag. Det går i jeans, t-skjorte og fiine nike joggiser på jobb, men pytt skal jo bare sitte bak pulten og skrive skrive skrive :-)

Fredag betyr kun kort tid til helg og planen for helga er å endelig få montert den nye deilige senga, bursdagsselskap, jobbe litt og som vanlig: slappe av (ingen bombe kanskje)

Bare 2 uker igjen til påskeferie nå, og så går jeg ut i lang permisjon.
Tiden går så fort, syns ikke det er lenge siden jeg tisset på pinnen ;-)

Noen andre med litt mer spennende planer i helgen enn meg?

Ha en strålende fin fredag alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fredag er DIGG! Rolig helg på oss, 39 uker og det røyner på kroppen nå ja.. :-) Blir mulig en svipptur til Orkanger lørdag :-) GOD HELG i nysenga, fra Kari

Anonym sa...

Jeg er jo selve arrangøren for 3-års dagen til hinke- gutten min stakkar. Veldig hyggelig at dere har tenkt dere dit da! Blir feiring både lørdag og søndag, så tenker at både bursdagsbarn og foreldre er fornøyd etter helga. Takk gud for at jeg jobber 50% sier jeg bare..... Sannelig skal vi ikke feire bursdag om en måned også, til neste lillegutt. Tida flyg!!! Kristin

Linda sa...

Hos oss er d feiring, feiring og feiring! Nå er vi ferdig med kveldens feiring: bursdagsfest for niese og nyttårsfest for persisk nyttår!
I morgen skal nok en pjokk feires, 3 år, og vi gleder oss til festivitas!
Og søndag skal to brødre på 1 år og 3 år feires, med stort kalas! Og innimellom all festinga, tror jeg vi skal prøve å slappe av med en tegnefilm eller to. (Såfremt ikke været er superbra da - da må vi opp i marka!).
Vi kommer til å ha det gøy i helga, og det kommer til å merkes på kroppen til "alene"-mamma'n! :)