lørdag 28. mars 2009

LuksusLørdag

Våkner til strålende sol fra knallblå himmel, skikkelig påskevær HERRLIG!

Starter med frisørtime fra formiddagen, derfor er dette virkelig en luksuslørdag! Nå er flere centimeters kommunegrå ettervekst erstattet med nye, lyse striper og slitte tupper er long gone, endelig. Vanligvis er jeg ikke så glad i sånt, men i dag var hodebunnsmassasje Deilig!

Er ferdig litt tidligere enn vanlig hos frisøren, og privatsjåføren lar vente på seg så jeg rekker til og med å gå på en aldri så liten shoppingrunde på Byhaven. Pussig hvor mye fint man finner når man egentlig skal spare penger, alt i alt ble det en dyr ventetid... Men å så deilig med litt impuls-shopping, det er alt for lenge siden.


Er ikke disse sommerfuglene fine? :-)

Snart skal vi gjøre oss klare til 30-årsfest hos L&B, "alle" skal dit så det blir koselig :-) Hva jeg skal finne på å ha på meg det aner jeg ikke, vanlig problem det der og enda verre nå for tida underlig nok..

Ha en strålende lørdagskveld alle sammen!!

0 kommentarer: