mandag 9. mars 2009

Barbie

I dag fyller en av verdens mest innflytelsesrike kvinner i følge nrk.no, 50 år!

Som så mange andre småjenter syns jeg at Barbie var det aller morsomste å leke med da vi var små, jeg hadde selv en blond Barbie og en rødhåret rockstar Barbie og selvfølgelig en Ken! Men det var jo ingenting mot noen av de andre klassevenninnene, som hadde opptil tosifret antall dukker og dukkehus og hester og biler og jeg vet ikke hva. Heldigvis kunne man dra på besøk og låne innimellom :-)

Litt Barbie-sladder:

Barbie heter egentlig Barbara Millicent Roberts, og hun har hatt et av-og-på-forhold med Ken (Ken Carson). I 2004 gikk det rykter om at de hadde slått opp, men i februar 2006 ble det bekreftet at de er et par igjen ;-)

3 kommentarer:

Linda sa...

Ahhh Barbie... Lurer på hvor lenge det er til lille prinsesse starter med det "maset":)

Starta jeg også nå! hihihihihi
Lett å overtale jeg:O

:)

Klem

Anonym sa...

Enda godt å høre at Barbie og Ken enda er et par... Kristin

Hilde sa...

Linda: Det er nok ikke lenge til ;) Jeg håper bare det ikke blir noe mas om barbier i dette huset...

Kristin: Jeg pustet lettet ut for å si det sånn :)