onsdag 8. april 2009

Sweet sweet Wednesday

Da telefonen ringte i 11-tiden i dag med skjult nummer, antok jeg at det var en selger og la bare på slik jeg vanligvis gjør. Så fikk jeg en udefinerbar følelse av at det skulle jeg ikke ha gjort, men uten nummervisning kunne jeg jo heller ikke ringe tilbake eller sjekke hvem som ringte..

Etter et minutt tikket det inn en melding fra mobilsvar, det er ikke vanlig at selgere legger igjen beskjed heller så det var bare å ringe opp og høre på meldingen.

Og ganske riktig, der lå det en beskjed jeg har ventet på i flere uker nå :-) Det var "Månica från HPs klageavdeling" som kunne fortelle at jeg får ny PC. ENDELIG! Hjemmepc'en har vært inne til service opptil flere ganger de siste månedene pga defekt skjerm, og nå får vi altså en splitter ny!! :-) O Lykke!

Fikk to ulike modeller å velge mellom, det er bare å bestemme seg og satse på at posten gjør jobben sin :-)

0 kommentarer: