søndag 19. april 2009

Sunday People

Søndager er deilig late dager, ingen åpne butikker, ingen fristende shoppingmuligheter ;-)

Det vil si, vi måtte på brustadbua i morges siden undertegnede ikke hadde lukket kjøleskapet ordentlig i går kveld. Mat og melk som har stått timesvis i romtemperatur er ikke særlig fristende så vi freste av gårde i racerbilen opp til brustadbua. For hr B som hadde kjøpt ekstra godt søndagspålegg allerede var dette en dårlig start på dagen, men det kom seg da litt da han fikk regne litt på selvangivelsen etterpå (og kom enda bedre ut enn først antatt naturligvis...)
Jeg har brukt dagen på å vaske småttisklær, og de er så veldig veldig små også. Skjønner nesten ikke at det finnes så små mennesker, men jeg gleder meg ihvertfall til å bruke dem :-)

Denne kule bodyen fant jeg på et probat-utsalg i Trondheim før jul, tenker prinsen blir bra fin ja :-)

1 kommentarer:

Linda sa...

Den var råkul da! Akkurat nå leter jeg på nettet etter kule gave til hr B jr. Kom gjerne med ønskeliste!