fredag 3. april 2009

Fredag og påskeferie


Det er fredag og det er straks etterlengtet påskeferie! I like :-)

Tradisjonen tro spanderer arbeidsgiveren et påskeegg med innhold til sine trofaste ansatte. B og jeg jobber i samme bedrift og vi fikk ett hver, av samme størrelse tilfeldig nok :-) Men innholdet var langt i fra forskjellig, og da vi la eggene på vekta viste det seg at B's egg er 100 gram tyngre enn mitt. Har du hørt på makan!! Men det er bedre med lett kvalitet enn tung kvantitet spør du meg ;-)

Ha en riktig fin fredag og påskestart folkens!

5 kommentarer:

Hanne sa...

Makan til forskjellsbehandling!!!
Som den godiselskende damen jeg er hadde jeg blitt meget fornærmet;)

Anonym sa...

Man er verdt sin vekt i godteri, mener jeg da. Og da blir det jo noen forskjeller...

Anonym sa...

Værre gla dåkker fikk nåkka no, frøken. Du har tross alt permisjon, mens B skal tidlig opp etter påsk! Go påsk! Kristin

Hilde sa...

Æ e glad :-)
Ekstra glad akkurat nå som jeg er påsketurist ;-)

Hanne NH sa...

Jøss...har vi fått en nordtrønder iblant oss? Brei i målet hu Ludvigsen;-) Men helt enig; Skal være glad dere fikk noe! De færreste forunt å få påskeegg av arbeidsgiveren! Påskeferie og så permisjon da gitt. Velkommen iblant oss trygda skal du være:-) God påske!