torsdag 16. april 2009

Bolla

Vi vokser og vi vokser, nå er det 2 uker og 5 dager igjen til termin og i dag er det den 3dje permisjonsdagen. Lille gullet sparker så hardt som han aldri har gjort før, skulle nesten tro han prøver å sparke seg vei ut ;-)

Dagen i dag skulle egentlig brukes til å slappe av hjemme etter en søvnløs natt, men endte opp med baby-ting-shopping allikevel gitt. Mye tid og mindre penger enn vanlig er en dårlig kombinasjon, men nå ser det ut til at det nødvendige er i hus i alle fall :-)
I morgen, Da skal jeg slappe av da :-)

5 kommentarer:

Linda sa...

KJenner igjen det der ja! Det er dyrt å ha permisjon - utrolig hva man rekker å kjøpe i denne tida. Men så utrolig gøy også da, å bruke litt penger på seg selv, hus og baby:)
Jeg er kjempespent på fødsel og lillegutt allerede jeg, så snart begynner jeg å mase daglig...;)

Anonym sa...

Så flott du er Hilde!! Ikke lenge til nå nei! Gud-bedre så spennende!
Det kan jo skje ganske så snart!
Si fra hvis du orker å ha litt besøk/ gå på kafe en dag da!

Klem fra Hanne O

Kari sa...

Guri malla tida flyr altså! Snaaart Hilde, snart får du oppleve d største på denne jord!!! Nyt tiden og dagene, og slaaapp godt av :-) Flott er du ja! Klem Kari

Anonym sa...

Hei hei!

Vi er spente her litt vest for Oslo også. 4. mai er merkedag...

Klem fra Anne

Hilde sa...

Hei Anne! Vi får se om vi treffer på merkedagen den fjerde, hadde tenkt å prikke inn termindagen men det har man visst ikke full kontroll over har jeg hørt ;-)
Alt vel?
Klem