mandag 13. april 2009

Påskelykke


Da er påskeferien straks over, bare 1 deilig påskedag igjen.

De siste dagene har vi vært på hytta, kjekt med snille snøscootersjåfører som kan kjøre høygravide jenter opp på fjellet. Ble ingen skiturer på meg i år da, bildet er fra samme tid i fjor da vi hadde strålende sol og noen flere minusgrader enn påsken i år. I mangel på skiturer hadde jeg store ambisjoner om å sitte i solveggen med påskekrim og påskegodt denne gangen, men værgudene ville det annerledes; regn er ikke akkurat det vi forbinder med godt påskevær. Men alt i alt var det koselig på hytta denne gangen som vanlig, og ikke minst veldig avslappende :-)

5 kommentarer:

Linda sa...

Stussa veldig først, på bildet :)
Men da vet jeg hvordan det var på hytta i påska! Tusen takk for god blogg-veiledning. Begynner nesten å bli gøy med html...

Anonym sa...

HEEELT enig Linda, stussa på bildet jeg også. Har du født eller, tenkte jeg.... Herlig med påskeferie synes jeg også. Ikke fullt så trist at den er ferdig i år kjenner jeg. Klem Kristin

Karikari sa...

Jepp, da var den påska over å, fin var den og her er vi like bleke...hihihi, en litt annerledes påske med lille Steinar :-) Han vokser og vokser!! Det ble 3 dager på Grande-hytta i Reslia da, gikk flott med baby det ja! Går lengre og lengre turer nå som sting og ting begynner å gro seg til :-) Vil gjerne treffes en dag snart :-) Se høygravide Hilde :-) M begynner på jobb igjen i mårra etter 2 uker med fri, blir godt med hverdag igjen sjø, alltid det :-) SNX! Klem Kari

Anonym sa...

"...kjekt med snille snøscootersjåfører som kan kjøre høygravide jenter opp på fjellet.."
Hva med de snille gutta som drar høygravide jenter ned fra fjellet med pulk?? Er litt kjekt å ha dem også, eller?
Hilsen anonym pulksjåfør.

Hilde sa...

Kjære anonyme pulksjåfør: Jo det er veldig kjekt med snille gutter som drar pulk. Tusen takk :-)

Og til dere andre; beklager det forvirrende bildet ;-)

Karikari: Gleder meg kjempemye til å treffe lille Steinar-gutten!!