søndag 26. april 2009

Pæreis

Søndag og nydelig varmt vårvær. Jeg er slapp og sliten men lar meg lokke med på en liten spasertur når målet er kiosken og IS-kjøp :-)

Og jammen er det ikke en kjærkommen nyhet i isdisken. Istid3 er en ny saftis fra Diplom-is med mango og pæresmak. For en pæreisfan som fortsatt ikke helt skjønner hvorfor pæreisen forsvant, var dette kjempegode nyheter og Istid3 ble selvfølgelig plukket opp fra fryseren.



Litt distraherende med mangokåpen over pæreisen, men når den er borte kjennes den gode gamle og nyydelige pæresmaken som savnes sånn :-)

Dette kan godt bli sommerens is-favoritt!

2 kommentarer:

Linda sa...

Som om jeg skulle skrevet det selv!!!
Denne oppdaget jeg også for litt siden, da lilleprinsen er Istid-fan av rang! Jeg savner nemlig også pære-isen. Så fælt at jeg faktisk meldte meg inn i en Facebook-gruppe med formål å få pære-isen tilbake i frysedisken. Som du, syntes jeg også at denne Istid-saken var en god erstatter, dog litt forvirrende med den mango-greia ja. Men esker av denne typen finnes nå i fryseren i kjeller'n;)

Linda sa...

Jeg ble forresten tante idag!!! Hihi!