tirsdag 23. juni 2009

Superhelg og tirsdagsutflukt

Helgen var altså aldeles strålende for alle sammen. Mr B i bryllup til langt ut på morgenkvisten, mens gullet og jeg var på hyttetur med mormor, morfar og superonkel J. For vår del var ikke været helt på topp på lørdag, så det ble bare en liten trilletur på terrassen men hjemreisedag søndag betyr selvfølgelig strålende sol, det får man bare ta med seg.
Gullet hadde det ihvertfall supert på hytta, sov godt og fikk masse oppmerksomhet, akkurat som det passer seg :-)

I dag har vi vært på utflukt, først på Solsiden sånn at mor fikk kjøpt seg noen ammetopper og litt luksus og deretter på Barnas hus for litt utstyr til gullet. Kjøpte også et lite prosjekt, kommer tilbake til resultatet litt senere...




Innimellom var vi på kaffeslabberas hos en kompis og trillemafiamamman og det var superkoselig som vanlig.

Apropos trillemafia, da jeg var på Solsiden stakk jeg hodet innom Jordbærpikene som snarest. Vet ikke helt hvorfor, men jeg hadde en eller annen forestilling om at jeg skulle sjekke om det var kjentfolk på kafe i dag. Det er det som regel aldri, så hvorfor jeg trodde det skulle være annerledes i dag vet jeg ikke. Uansett, jeg stakk hodet innom og det var litt av et syn. Barnevogner i alle former og farger og småttiser sammen med mammaene, venninnene og/eller bestemødrene så langt øyet kunne se. Stort bedre var det ikke på butikkene jeg var innom, det er virkelig småbarnsmødrene som får verden til å gå rundt. Vi burde få en stor takk når vi gjør vår del av jobben nå i disse finanskrisetider :-)

3 kommentarer:

Karikari sa...

For en finfin helg da :-) Apropos trillemafia igjen, prøvde ut årets martna idag mårrest og det ble køgåing etter de ulike vogntypene, noen med barn i og andre typer med gamliser på hjul :-) Funky! En fin tur i sola blant juggelet! Elsker lukten av martna forresten, spriselige fristelser i alle rekker! Fra nystekte fete sveler til kinamat.. Klem

Hilde sa...

Imponert Karikari! Jeg våget meg ikke inn blant bodene i dag, men jeg er også fan av martnan :-)

Linda sa...

Jeg for min del har martnan litt oppi halsen. Syns det er så vanvittig mye juggel. Og knuffing foran bodene. Får helt spader jeg. Men kan vel klare å manne meg opp igjen et annet år kanskje?