fredag 12. juni 2009

Hipphipphipp

Først av alt: Gratulerer med dagen til bursdagsjenta Linda og til lillle-gullet (1 måned i dag!!)
Det er jammen fredagskveld igjen, ukene går virkelig fort nå.

Dette har vært en super fredag, trilletur og sjitprat-lunsj i sofaen til en god venninne, deilig burgermiddag og sofatjeneste hjemme. Rakk til og med å ta en telefon til min gode venninne i hovedstaden på veien.

Nå sover gullet ved siden av meg i sofaen og mr B spiller landskamp mot Brasil på PS3 så her er alt som det skal være etter en lang uke, nemlig rolig sofakveld.

I morgen blir det andre boller, bytur på dagen og bursdagsfeiring på kvelden (gullets første ordentlige fest, han gleder seg stort har han fortalt meg...) men det skal jo være litt mer fres på lørdager har jeg hørt.

Nå tror jeg gullet begynner å våkne her, og da er det nok mat som står øverst på ønskelista :-)

Happy fredagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

Linda sa...

Takk for gratulasjonen! Gleder meg til å treffe gullet i morgen - var vanskelig å se han fra bilen idag;)

Kari sa...

Steinar hilser til sin kompis grattis med 1 mnd dagen ;-)