mandag 8. juni 2009

Mandagsbarn

Da var helgen over og det er mandag igjen. Helgene går fort, men det gjør jammen ukene også så om kun kort tid er det helg igjen ;-)

I dag har godgutten og jeg kost oss med trilletur og lunsj på et av kjøpesentrene i nærheten. Jeg glemte rett og slett å spise lunsj før vi gikk ut, så det ble nydelig god baguett med gangstad ost og kylling på bakeriet. Anbefales!


Nå ligger gullet på gulvet og hikker og småpludrer og fekter med ben og armer og innimellom kommer det noen smil også. Dette er gode tider

9 kommentarer:

HanneO sa...

Han har sannelig vokst siden sist jeg så han:) For en going!!!
Fint at du legger ut bilder av han da... Så får jeg følgt med nå som jeg er i jobb igjen;)
Kooos deg med lillemann og permisjon! (må innrømme at jeg savner permisjonen litt...)

Linda sa...

Jada, flere som savner permisjonen gitt! Tøff hverdag for tida!
Han er jammen meg blitt en going! Gå dere en tur hit en ettermiddag snart da! Sees vi i helga forresten?

Anonym sa...

Å så goood! Herlig når de begynner å smile og er med synes jeg! Snakkes på lunsj! Klem Kristin

Kari sa...

For en nuskat gutt <3 Glær oss veldig på lunsj :-) Klem Kari

Hilde sa...

Takk for superhyggelige kommentarer :-)
Og Ja Linda, takk for invitasjonen og vi kommer på lørdag!

Linda sa...

Så gøy! Da kommer goingen også ja?

Hilde sa...

Vi kommer alle tre
.. og regner med det er han minste du kaller goingen ;-) syns det er litt tidlig å la han være hjemme alene

Hanne NH sa...

Skikkelig søting han junior:-) Det er fulle permisjonsdager med hyggelige små gjøremål skjønner jeg. Gleder meg til å se dere på lunsj i morra!:-)

Kari sa...

Den høres så fristende ut den baggisen, vi barselsdamene må nesten gjøre en lunsj uttav en sånn en :-)