mandag 15. juni 2009

Au au au

Etter en finfin helg med bytur, bursdagsfeiring og barselgrøt-besøk, våknet jeg i natt med vondt i brystet og det som enten er begynnende betennelse eller tette melkeganger. Og det var Vondt.
Så nå er det det bare å holde seg inne, ta det rolig og amme amme amme. Siden jeg har vært igjennom det før vet jeg at det går over, men det er ikke noe artig når det står på så dette er en litt kjip dag for Hildemora.

Gullet ser ikke ut til å plages noe særlig, han får jo den maten han skal ha og vel så det og nå slumrer han her ved siden av meg :-)

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det va da som pokker det da, Hilde!Au au... Men fint at du er erfaren på området i det minste. God bedring:))))Kristin

Kari sa...

Ojda :( Kjipern, håper det retter seg fort fort fort! Gleder meg til onsdag og lunsj, vi sneiks :-)

Linda sa...

Ja, au det der er vondt. Har opplevd det selv faktisk, tro det eller ei;) Jeg syns det hjalp veldig med varm dusj og massering med olje. Men du har sikkert fått masse tips og råd allerede, så håper det ordner seg fort! God bedring!