fredag 19. juni 2009

Sånn ja

Da var vi helt fine igjen! Dvs i går egentlig. Det er en herlig følelse å være kvitt det vonde harde røde, nå skal vi bare sørge for å holde oss friske framover. Må si jeg var rimelig oppgitt over meg selv som ikke passet bedre på, men det er så lett å droppe den ekstra jakka når det tross alt skal være sommer. Og å gå med votter i juni virker bare dumt, men det er å så nødvendig noen ganger.

Nå er det heldigvis meldt bedre vær i neste uke og 3 måneder framover, satser på at el niño slår til og gir oss rekordsommer :-)

Og så er det helg igjen, mr B har tatt racerbilen og kjørt sørover for en helg med fest og moro i bryllup mens vi holder fortet her i trønderlag. Dvs vi skal ta en liten utflukt vi også tenker jeg :-)

Nå skal vi trille oss en tur ut i den friske juni-luften, so long og riktig god helg!

4 kommentarer:

/T sa...

Hei Hilde!
God helg til deg og junior!

Klem, Torunn

Anonym sa...

Godt å høre at alt er flott, Hilde. Møtes på treff neste uke? Sender ut meld på facer'n:))) Kristin

Anonym sa...

Uff, det du har hatt er jammen ikke noe godt. Been there done that for å si det på godt norsk. Skitvondt spør du meg.
Godt å se at tingene rusler og går. Når tenker dere å ta signingsferden sørover?
Klem fra Anne :)

Hilde sa...

Anne: Vi tenker oss sørover om et par ukers tid, er dere hjemme i den tida? Jeg tar kontakt iallefall :-)