tirsdag 9. juni 2009

Ikea

Det ble Ikea gitt! Ruslet ut i strålende solskinn fra (nesten) skyfri himmel og løp hjem i øsende pøsende regn og hagl. Herrlig! Gullet ligger godt i vogna med regntrekk, men mor hadde ikke akkurat kledd seg for haglskur. Heldigvis fant jeg en paraply i vogna, enn at jeg kunne være så forutseende å legge en paraply der for sikkerhetsskyld...


Gullet sover seg gjennom Ikea ;-)

Det ble handling, litt mer enn planlagt som alltid på Ikea, men ikke mer enn at vi fikk plass under vogna. Og det ble kaffe med en liten kompis og mamman og utprøving av stellerommet. Når man er medlem i barnevognmafiaen må man jo prøve ut fasilitetene, og Ikea er absolutt godkjent som tidsfordriv for oss hjemmeværende. (Det kan bli dyrt, men med liten plass under vogna går det greit. Husk til neste gang: å sjekke værmeldingen før vi går ut...)

2 kommentarer:

Linda sa...

Hørte dere hadde vært der ja! Og den regnskura kom litt overraskende på flere skal jeg si deg!

Kjekt med gangavstand ja!?! Det er som du sier, greit at man ikek får med seg alskens hjem når man ikke kjøre bil dit:)

Anonym sa...

Takk for turen!!! Er meget imponert over at du husker på kameraet!Man vet aldri hva som dukker opp, og alt kan jo blogges om! Synes det er herlig å følge med jeg. Synes jeg var heldig som kjørte bil til ikea, men må si jeg tenkte på deg da det sprutet som verst på frontruta. Fint dere kom dere helberga hjem:))) Kristin