mandag 14. september 2009

Valgdag


En glimrende dag å velge hvem som skal styre landet de neste fire årene om jeg får si det, med sol fra skyfri himmel og finfin høstluft.
Gullet er selvfølgelig med og gjør borgerplikten, jeg tror mr B trakk lua ned over øynene hans for å holde valget hemmelig...


En bytur har vi rukket i dag også, Gullet og jeg. Vi tok på oss jobben som "personal shopper" for mr B, og resultatet ble veldig bra om jeg får si det selv. Det er noe helt annet å kjøpe klær til andre (mye mye enklere..), og jeg tror også at mr B var fornøyd med plaggene vi kom hjem med, fra Moods of Norway, Brandstad og Carlings (og det var dagens reklame...). Vi holdt oss nesten innenfor budsjettet også, en liten hundrelapp over kan man runde ned...


Nå blir det valgsendinger helt til senga kaller tenker jeg, spennende spennende valg denne gangen.

God valgkveld alle sammen! (Og hvis du ikke har rukket å stemt enda så har du noen få minutter på deg, løp løp løp!)

0 kommentarer: