fredag 18. september 2009

Feeling friday

Det er høst, det er fredag og Gullrekka er tilbake på NRK! Jeg vet at mange holder en knapp på Senkveld på fredagene, men jeg kjenner jeg gleder meg til å se Skavlan igjen i kveld. Det er liksom ingen som måler seg med NRK, syns jeg da. Og Nytt på Nytt selvfølgelig. Og så har vi beat for beat da, der får jeg et problem med x-factor som går samtidig, men med litt kreativ kanalskifting får vi det nok til!

Dette blir en strålende fin dag, selv om det (fortsatt) regner i bøtter og spann ute. Nå: kaffepause for mor og formiddagsdupp for Gullet.

Happy fredag alle sammen!

2 kommentarer:

Kristin sa...

Valget er enkelt, Hilde! INGEN ser på Beat for Beat med mindre de har skiftet ut programlederen! Fysj og føy til Ivar Dyrhaug! Nå skal jeg ikke drive med sånn prat på bloggen din, og jeg håper virkelig at ingen som leser bloggen din er i slekt eller kompis med denne mannen, i så fall beklager jeg. X-faktor it is...

Hilde sa...

Ivar som er så koooselig! Smaken er som baken :-) Men la meg presisere at det ikke er På Grunn Av hr Dyrhaug at jeg kan komme til å se beat for beat i kveld