onsdag 9. september 2009

To gode naboer?

Hva er definisjonen på godt naboskap?

Enten går man veldig godt overens med naboene sine, man drikker kaffe sammen og har felles grillmiddag i hagen med påfølgende kveldshygge både titt og ofte.

Eller så kan det være når man ikke har noenting med naboene å gjøre, man merker rett og slett ikke at de er der.

Det siste gjelder nok her i huset. Forleden kom nabodama (samme hus, samme etasje) og gratulerte oss, dog hadde hun blitt litt overrasket da hun oppdaget en baby i huset, hun hadde nemlig ikke fått med seg at jeg var gravid...

Kanskje jeg skulle kringkastet det som Linni Meister, da hadde nok nabon fått det med seg. Jeg må si meg ganske imponert i dag. Hvis du ikke har fått det med deg så er Linni ikke gravid lenger, lille Dennis ble nemlig født i dag. Det står faktisk på Alle nettavisene, til og med NRK tekst-tv (!!!) har dette som nyhet på forsiden i dag. Dagbladet kunne også melde at Linni ikke fikk solgt fødselen, ikke noe tv-team som filmet altså. Hjelpe meg og takk og pris.
Det er virkelig et under når små barn blir født, men er dette veldig interessant? Jeg bare spør
(Vet du ikke hvem Linni er sier du? Bryr du deg ikke heller? Hmmm)

2 kommentarer:

Linda sa...

Ler meg ihjel! Hadde hun ikke engang sett deg gravid? Jaja - ingen som renner ned hevrandre der i gården ihevrtfall da!

Kari sa...

Man er nok liiiitt mindre anonym på Orkanger ;-) ALLE hilser i gata!