onsdag 2. september 2009

Film er best på kino

I serien "Hva-man-kan-gjøre-når-man-er-i-permisjon" har vi nå kommet til Babykino! Fire damer og fire bebiser på Prinsen kino for å se Upperdog. Og jeg må si jeg syns det var riktig hyggelig!


For de som ikke vet hva babykino innebærer så kan jeg oppsummere reglene her:
- Det er lov å bråke (les: gråte, grynte, hvine, pludre)
- Det er lov å gå ut midt i filmen (for å gjøre nødvendige ærend)
- Det er lov å reise seg og stå på siden (dersom sjefen krever det)
- Det er lov å nyte medbrakt. Påbudt faktisk


Alle fire gullene oppførte seg eksemplarisk og det var faktisk så hyggelig at jeg vet jeg kommer til å gjenta dette, dog ikke hver uke kanskje.

Om filmen var bra? Absolutt en severdig norsk film som bør ses!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Det var så superbra!!!! En kosedag både for mor og barn;))) Blir dyrt å være hjemme om dagene....

Kari og Steinar sa...

Herlig babykinodag!!
Han hovedrollen spilles av en Orkdaling kunne gubben fortelle da æ kom hjem, og da ble filmen ennå bedre spør du meg, hehehe! :):):)

Kostnadene ser ut til å kurve oppover ;)

Steinar sa...

Vi vil på kino igjen, det va så stor og kul tv der...