mandag 21. september 2009

Jubileumsmandag



Da er det jammen meg jubileum her. Ikke noen rund dag denne gangen heldigvis, og ikke ser det ut til at det blir noe særlig feiring heller. Men litt kake skal jeg uansett unne meg!

Nå skal jeg gjøre klar Gullet og meg til å gå ut, vi må nemlig skygge banen når det kommer pipemenner og borrer i pipa vår. Stua er ryddet og møbler er dekket av gamle laken og gardiner, for dette skal visst støve en del. Spørs om det blir vasking i kveld da, litt av en måte å feire bursdagen sin på (kan man ønske seg full leilighetsvask i bursdagsgave??)

Ha en finfin mandag alle sammen!

2 kommentarer:

Kari sa...

Gratulerer med dagen din Hilde!! Håper det blir MYE kake og LITE vasking på dæ i dag.. :-)

Hanne NH sa...

Gratulerer med dagen nok en gang kjære Hilde! Facebook, sms, blogg...snart står jeg vel utenfor døra for å få gratulert deg og?!... Ha en tipp, topp dag:-) Klem fra hanne.