torsdag 10. februar 2011

Sushidag


Etter en begredelig innebandy kamp - resultatet var ihvertfall begredelig - passer det perfekt med litt sushi som trøst. Torsdag er i grunnen en perfekt sushidag.


Rema 1000 har begynt å selge sushi fra Bryggen Asian Cooking - helt genialt, og veldig veldig godt.


Det er alltid for få biter selvfølgelig, men man må ikke overdrive heller. Jo det må man. Neste gang blir det flere biter, helt klart!


Og nå har jeg kommet over det utrolig dårlige bandyresultatet også. Og hvis noen prøver seg med å si at det var en bra kamp så sier jeg høyt og tydelig NEI det var alldeles ingen bra kamp. Det var en skikkelig drittkamp og jeg spilte skikkelig dårlig. (Bryr meg ikke om de andre på laget nemlig, de spilte sikkert bra som vanlig)


Men nå er det nesten en uke til neste kamp, og i mellomtiden skal formen spisses med en trening. Som belønning etter neste kamp skal jeg kjøpe noen biter sushi - da har jeg ihvertfall noe å glede meg til etter å ha spilt nok en begredelig kamp igjen.


I morgen er det fredag og fredag er date dag. Og vi skal på restaurant og spise god mat og drikke god drikke og junior skal få ligge over til mormor og dadda. Det blir nok toppers. Mor skal savne han litt, men så går nok det over når jeg kan sove lenger enn klokka sju på lørdag.

Nå er det tomt for sushi her - på tide å ta kvelden.

Natti natti!

0 kommentarer: